آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید اجازه داد مومنان کل سهم امام معادل نصف خمس را برای کمک به مردم جنگ زده و مظلوم لبنان مصرف کنند.

مکارم شیرازی

به گزارش همشهری آنلاین، دفتر این مرجع تقلید در اطلاعیه ای آورده است: به اطلاع مومنین و مومنات می رساند، حسب استجازه از مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظله العالی) مبنی بر صرف بخشی از وجوهات شرعی برای مداوا و کمک به مردم جنگ زده و مظلوم لبنان، معظم له اجازه صرف کل سهم امام معادل نصف خمس را در این موارد صادر فرمودند.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفت مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

کد خبر 885864

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha